kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

"Psychologia reklamy" - nowy kierunek na UW
2006/8/18 10:40:00

Wydział Psychologii UW oraz Agencja reklamowa Publicis organizują nowy kierunek studiów podyplomowych – Psychologia reklamy. Jest on skierowany głównie do osób, które w ciągu kilku ostatnich lat ukończyły studia i chcą rozwijać swoje umiejętności związane z pracą w branży reklamowej, ale także dla osób pracujących w agencjach public relations, działach marketingu małych i dużych firm, agencjach badawczych i domach mediowych.

Zajęcia na nowym kierunku ruszają 30 września br. i będą trwać dwa semestry. Są zgrupowane w czterech grupach tematycznych: wprowadzenie do psychologii reklamy, strategia i badania reklamy, kreacja oraz obsługa klientów agencji. Studia te mają być połączeniem ogólnych wiadomości na temat pracy w reklamie z praktycznym treningiem umiejętności przydatnych osobom pracującym w branży reklamowej. W trakcie zajęć studenci będą mogli z bliska przyjrzeć się pracy copywriterów czy art. directorów.

Szczegółowe informacje na stronie



Oprac: Adrianna Buniewicz

 
 

WyslijPowiadom znajomego DrukujWersja do druku LinkDodaj link Kanal RSSKanal RSS

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj podobne. Kliknij i wybierz temat: dokształcanie, psycholigia reklamy, studia


 


 


 

Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »