Wydział Psychologii UW oraz Agencja reklamowa Publicis organizują nowy kierunek studiów podyplomowych – Psychologia reklamy. Jest on skierowany głównie do osób, które w ciągu kilku ostatnich lat ukończyły studia i chcą rozwijać swoje umiejętności związane z pracą w branży reklamowej, ale także dla osób pracujących w agencjach public relations, działach marketingu małych i dużych firm, agencjach badawczych i domach mediowych.
Zajęcia na nowym kierunku ruszają 30 września br. i będą trwać dwa semestry. Są zgrupowane w czterech grupach tematycznych: wprowadzenie do psychologii reklamy, strategia i badania reklamy, kreacja oraz obsługa klientów agencji. Studia te mają być połączeniem ogólnych wiadomości na temat pracy w reklamie z praktycznym treningiem umiejętności przydatnych osobom pracującym w branży reklamowej. W trakcie zajęć studenci będą mogli z bliska przyjrzeć się pracy copywriterów czy art. directorów.
Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »